il porto, Ναύπλιο


Σου' χει τύχει ποτέ να βολοδέρνεις σαν την άδικη κατάρα βραδιάτικα σε άγνωστο μέρος σε διακοπές ψάχνοντας κάτι αξιοπρεπές για φαγητό; Κάπως έτσι νιώσαμε τις προάλλες στο Ναύπλιο, όταν θέλοντας να μασαμπουκιάσουμε κάτι στα γρήγορα συνειδητοποιήσαμε ότι μετά από δεκάδες εκδρομές στην πόλη, δεν έχουμε φάει παρά μόνο σε ταβέρνες και εστιατόρια! Προσπερνώντας, λοιπόν, κάτι σουβλατζίδικα (είπαμε φαΐ στα γρήγορα αλλά όχι κι έτσι!), το ένστικτό μου έπεσε πάνω στην ταμπέλα του μαγαζιού. PIZZA, PASTA, BURGER. Εδώ είμαστε άκουσα μιαν αόρατη φωνή και έδωσα σύνθημα επιβίβασης!
Από άποψη ντεκόρ, το μαγαζί συναγωνίζεται στα ίσια πολλά αντίστοιχα της πρωτεύουσας, αλλά αυτό στην επιγραφή του μαγαζιού που παραπέμπει στο ''τα φτιάχνω όλα'' με προβλημάτισε αρχικά. Θα παραγγείλω λοιπόν ένα απ' το καθένα για ασφαλή συμπεράσματα!   
Ξεκινάμε με το κλασικό γεμιστό μπιφτέκι κοτόπουλο της συζύγου, με τη διαφορά ότι αυτή τη φορά χαρακτηρίστηκε απίθανο! Δοκίμασα και εγώ, για να έχω άποψη και χωρίς να είναι του γούστου μου, καταλάβαινες ότι ήταν νόστιμο. Καρμπονάρα για τον μικρό, η οποία κατά το ήμισυ κατέληξε στο στομάχι μου και πήρε θέση στο τοπ τεν των ζυμαρικών που έχω ποτέ δοκιμάσει στη ζωή μου. Και μιλάμε για ζωή με σαραντάχρονη πείρα στο τιμόνι μπροστά από τραπεζομάντηλα και γεμάτες πιατέλες! 
Και για το τέλος αφήσαμε το ΜΠΕΡΓΚΕΡ! Διάλεξα το cowboy style στα 8.90€ και αρχικά σκέφτηκα "WTF, με την ίδια τιμή ψωνίζω black angus στο μπαρ μπεε κιου και τιγκάρω!". Έτσι λοιπόν σκάει μπροστά μου το πιάτο και παθαίνω την πρώτη πλάκα. Χειροποίητο ψωμί και τα σέβη μου στο σεφ. Πρόσεξε! Όχι ψωμάκι, αλλά ψωμί. Δεύτερο τέστ, μετά την πρώτη εντύπωση, το άνοιγμα κροκόδειλου! Περνάει με την μία, καθώς πάταγε και ο γιος μου για να χωρέσει στο στόμα! Τρίτο και κυριότερο τεστ αυτό της γεύσης. ΑΠΙΘΑΝΟ!!! Ξέχνα ό,τι ξέρεις για τα περισσότερα δηθενομπεργκεράδικα της Αθήνας. Γνήσια μοσχαρίσια γεύση αλλά και οι πατάτες που πολλοί τις θεωρούν πάρεργο αλλά για μένα είναι εξίσου σημαντικό στοιχείο του πιάτου, φρέσκες, νόστιμες και με τη φλούδα! Μπύρα, σόδα και χυμός στα 35€ και φεύγω εντυπωσιασμένος με την ενστικτώδη επιλογή μου.    
Στις γευστικές περιηγήσεις μας το κινητό το έχω μόνο για φωτογραφίες των πιάτων. Κατά τ'άλλα θέλω να απολαμβάνω την παρέα, το φαΐ και τη βόλτα. Γυρίζοντας πίσω όμως μπαίνω TripAdvisor για να δώ που μας έβγαλε το ένστικτό μου και διαβάζω "il porto, Nafplio : No 3 από 150 εστιατόρια"! Σαρδόνιο χαμόγελο στα χείλη μου. ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΤΟΥ ΜΑΣΑΜΠΟΥΚΑ ΘΑ ΤΟ ΣΕΒΕΣΤΕ!!!







Σχόλια